agencja reklamowa toruń projektowanie grafiki projektowanie logo toruń
Ciekawe pomysły na projektowanie witryn wzrastają jak przysłowiowe „grzyby po deszczu”, bo coraz więcej Kontrahentów w Polsce kupuje produkty przez sieć, zaś do sklepików stacjonarnych chodzą przede wszystkim zapoznać się z wybranym produktem (czyli tym, jak on w rzeczy samej wygląda). Zdarza się, iż pełne supermarkety przenoszą się do wirtualnego świata, pozostawiając opustoszałe lokale oraz licząc na konkretne oszczędności. Co więcej każdy Nabywca w niektórych przypadkach może liczyć na to, że produkt jest faktycznie znakomitej jakości, np. nikt go jakiś czas wcześniej nie ubierał. Nieduże i duże firmy zgłaszają się wówczas do agencji reklamowych, by one zajęły się zbudowaniem intrygującej oraz funkcjonalnej witryny. Projektanci stron konstruują zatem coraz to nowe taktyki, w części oparte na WordPressie.
Najpopularniejszym trendem w 2016 roku była standaryzacja części rysunkowej oraz poukładania wszelkich segmentów na stronie. Na ogół była ona rozłożona na dwie bądź trzy części, ale odbiorcy ekspresowo się znużyli kopiowanymi wzorcami. Wszystkie słynne strony internetowe, m in. sklepików z ofertą produktów drogeryjnych, prezentowały się identycznie, natomiast to na sto procent miało wpływ na sprzedaż. Obecnie rozkład witryny, projektowanie grafiki oraz pozostałych detali wcale nie dokonuje się już na takich regułach. Projektanci stron internetowych zmierzają do wyeksponowania ważnych cech branży Klienta.
Styl taki był niesamowicie powszechny oraz bazuje na spożytkowaniu przez grafikę pełnej szerokości ekranu. Przede wszystkim – spostrzegawczość konsumenta bynajmniej nie rozciąga się na kolejne drobiazgi, po drugie – przekonuje dobrze przystosowaną grafiką do dalszego oglądania strony. Ekrany wstępne zapełnione są całkowicie grafiką, grafiką ze sloganem albo guzikami akcji. Mogą być nieruchome albo spełniać funkcję slydera. Dużym walorem jest to, że te części dopasowują się na potrzeby ekranów na notebookach i dużych monitorów. Wysokiej jakości szatę graficzną powinno wykonać nieamatorskie studio graficzne.
Szeroka, dobrej jakości grafika przyciągnie spojrzenie niejednego Nabywcy. To oryginalny pomysł, żeby wzbogacić charakter strony. Część użytkowników jest wzrokowcami, czyli jeszcze bardziej opłaca się w ten element zainwestować. Mówiąc w skrócie nie stosujmy w praktyce jednak z tzw. banków darmowych zdjęć, w szczególności wówczas, kiedy nasza firma ma się autentycznie kojarzyć z profesjonalizmem. Dużo lepiej zlecić zaprojektowanie elementów graficznych solidnemu grafikowi, który będzie miał na uwadze to, by wszystkie posiadały właściwy klimat i współgrały z porządkiem strony.
Material design to kierunek opierający się na horyzontalnych odcieniach i na korzystaniu z świateł i cieni. Google zainspirowało się w tym przypadku typowym papierem i atramentem. Centralnym zamiarem było podwyższenie czytelności stron, jak i dopracowanie braków, które były rozpoznawalne w trendzie flat. Inaczej mówiąc, material design to: ustawienie w trójwymiarze (zgodnie z kolejnością podzespołów), wyraźne i harmonijnie wpasowane odcienie (jeden odcień bazowy oraz kolejny odcień specjalny, m in. do odznaczeń), intuicyjne ikonki (maksymalnie łatwe, z skromnymi zakończeniami kresek, z użytkowaniem proporcji 2dp), wszystkie zdjęcia oraz grafiki wektorowe (dostosowane do klimatu strony; napis umieszczony na zdjęciu musi figurować na gradiencie; mówiąc w skrócie nie wolno przesadzić z przyciemnianiem) oraz typografia oparta o wygląd Roboto.
Większość odbiorców Internetu bynajmniej nie dostaje od sprzedających tego, czego potrzebują. Trafiają na stronę oraz co widzą? Nudny projekt logo, mnóstwo nieprzydatnych artykułów (które mają szansę przewijać bez końca), natomiast finalnie są zasypywani ulotkami informacyjnymi o tym, ażeby bezwarunkowo wpisać się do newslettera, wybierać z wielu promocji (które na pewno za chwilę się nie będą aktualne) albo omówić wszystko z doradcą (jaki co kilka sekund uruchamia się na czacie oraz bynajmniej nie jest to „żywa istota”). Klienci potrzebują tego, by zyskać emocjonalną bliskość z wyrobem albo jeżeli to wykonalne – ze sprzedającym. Nie chodzi w tym miejscu o „handlowanie się”, lecz możliwość zaufania. Świetnym zamysłem jest zatem opowiedzenie cokolwiek o swojej działalności. Ostatnio definiuje się to słowem „storytelling”, a mianowicie rozprawianie o takich rzeczach, jak: kim jest każdy pracownik, co może zaproponować firma itp. Zaprezentowana strategia reklamy ekspresowo przemawia do klientów oraz przynosi atrakcyjniejsze efekty niżeli męczące okna, które wyskakują na stronie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij w link obok – Ulotki reklamowe Toruń – a wynajdziesz znacznie więcej informacji.