Jak przebiega pozycjonowanie stron?

Sprzątanie Toruń - Sprzątanie mieszkań - Sprzątanie domów - Sprzątanie biur - Sprzątanie Toruń cennik - Firma sprzątająca Toruń
Czy warto wynająć firmę sprzątającą?
17 stycznia, 2017
Pozycjonowanie stron internetowych Wysoka pozycja w rankingu Google kampanie promocyjne
Internetowe kampanie reklamowe
24 stycznia, 2017

Czym jest pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczny sposób na promocję mojej strony internetowej? Jakie efekty daje pozycjonowanie stron? jaki jest koszt pozycjonowania stron? To najczęściej występujące pytania jakie Klienci zadają agencją interaktywnym zanim zdecydują się na wykupienie tego rodzaju usługi.

Efektywność pozycjonowania zależy od wielu czynników, oraz wypracowanych metod. Agencje SEO wręcz konkurują między sobą w mówieniu o tym jak szybko są w stanie wypozycjonować stronę i wiedzy na temat „tajnego algorytmu Google”. Najczęściej te jednostki, oferujące niedrogie i ekspresowe pozycjonowanie, po pewnym czasie prowadzą do ukarania stron swoich Klientów przez Google. Stosują one spamowanie, które w dłuższym czasie działa na naszą niekorzyść. Pozycjonowanie nieetycznymi metodami nie jest zatem słusznym wyborem, a praca nad podniesieniem takiej witryny do wcześniejszej pozycji zajmuje często kilka miesięcy.

W poniższym poradniku po kolei pokażemy Wam jak powinno wyglądać skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron www. Warto zaznajomić się z tym poradnikiem, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży internetowej jest mnóstwo.

Czemu Twoja strona potrzebuje pozycjonowania?

Nie wątpliwie możemy stwierdzić, że żyjemy w dobie Internetu. Przedsiębiorstwa, których strony www są chętnie odwiedzane, zyskują jeszcze więcej w świecie rzeczywistym. Pozycja tych serwisów nie jest jednak kwestią przypadku, ale szczegółowo zaplanowanej kampanii reklamowej. Zabiegi takie jak pozycjonowanie stron, czy rejestracja profilu na Facebooku, czy Instagramie podwyższa szansę firm na zdobycie wielu nowych Klientów. Dlaczego pozycjonowanie stron uważane jest za najskuteczniejszą metodę? Powód jest bardzo łatwy w zauważeniu – liczba osób używających wyszukiwarek, którzy w przyszłości mogą stać się Klientami Twojej firmy.

Na pewno nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać firm w Internecie. Za pewne korzystałeś z wyszukiwarki Google. Po napisaniu danej frazy, np. Okna Toruń, pokazała Ci się lista wyników. Idąc tokiem myślenia im wyżej tym lepiej, wybierałeś strony przedsiębiorstw, które znalazły się na szczycie tej listy. Tak robi 90% użytkowników wyszukiwarek stron. Praktycznie wszyscy zwracają uwagę na pierwszą stronę listy wyników wyszukiwania, rzadko kiedy przechodząc na dalsze strony. Zatem podstawowym walorem pozycjonowania, jest szansa zainteresowania swoją stroną szerszego kręgu odbiorców.

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony ma wpływ na wzrost jej wartości w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Strony umieszczane są w tym rankingu w właściwej kolejności, adresującej do ich trafności z wpisywanym słowem kluczowym. Tworzeniem tych wyników zajmują się boty Google, których praca opiera się na wysoce złożonym algorytmie, udoskonalanym co jakiś czas. Pozycjonowanie jest zatem bardzo skomplikowanym procesem, często odkrywanym metodą prób i błędów, gdyż żadna agencja SEO na świecie nie ma dostępu do tajnego algorytmu. Realizując określone działania w kodzie strony i obserwując zmiany jej pozycji, jesteśmy w stanie wyłącznie domyślać się jakie są czynniki mające wpływ na skuteczne pozycjonowanie. Wśród nich najważniejsze to:

  • optymalizacja strony – maksymalizacja wydajności i zmiany w kodzie strony sprawią, że określona witryna stanie się bardziej czytelna dla botów wyszukiwarki. Niepozornie duże znaczenie ma również bogactwo fraz kluczowych w tekstach na stronie.
  • popularność witryny – dbałość o jak największą liczbę wartościowych linków zewnętrznych, jak i wewnętrznych sprawi, że podobnie jak potencjalni Klienci, boty Google też zwrócą swoje oczy na konkretną stronę. Aby zwiększyć bazę linków zewnętrznych możesz wykupić własne zaplecze SEO.
  • bycie na bieżąco – odpowiednia i intrygująca zawartość strony to jedno, a bieżące aktualizacje strony to drugie. Wartościowe według Google strony to te, na których cały czas pojawia się jakakolwiek nowa treść. To także dobry sposób na zachęcenie nowych Klientów.
  • responsywność – jest obecnie priorytetem nr 1, przez to że co raz bardziej rozwijająca się grupa ludzi używa urządzeń mobilnych. Strony responsywne dostosowują się do rozmiaru danego ekranu i ładują się dość szybko, co zauważą boty Google.

Tu tak naprawdę nieliczne przykłady czynników które oddziałują na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Wiele agencji SEO zaczyna współpracę z Klientem od zaplanowania słów kluczowych. Najlepsi specjaliści pomogą Tobie znaleźć takie frazy, dla których zaawansowany wzrost pozycji strony będzie kwestią czasu. Niektóre firmy zaoferują Ci postawienie własnego zaplecza SEO, lub wykorzystanie z ich bazy. Nie jest to zły pomysł. Jest to sygnał, że firmy te troszczą się o Klienta, a nie naciągają go na niebezpieczny spam, który jak już się dowiedzieliście, może kosztować Was blokadą strony. Co do ceny, standardowe pakiety pozycjonowania zaczynają się już od 100 złotych miesięcznie. Czy jest to duży wydatek? Nie, jeśli zdasz sobie sprawę ilu nowych Klientów możesz zyskać tylko przez fakt, że Twoja strona zajmie wyższą pozycję niż konkurencyjne strony. Warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz – rezultaty pozycjonowania widoczne są dopiero po kilku tygodniach. Jeśli jakaś firma proponuje Ci znacznie krótszy czas realizacji, można się domyślać, że stosuje zabronione techniki.

Chcesz zainwestować w bezpieczne pozycjonowanie – odwiedź naszą stronę i zacznij współpracę z nami: pozycjonowanie stron

Komentarze są wyłączone.